Friday, October 28, 2011

intai-intai aksesori taman...comel-comel... murah-murah...



Salam Jumaat semua...
Pagi Jumaat nie...cuaca hujan...suasana suram...tapi...dingin...cukup menyenangkan...bagi saya ler...
Pagi nie saya nak share gambar2 ornamen @ org panggil hiasan taman yg comel2...semua nie kyg ada kat laman saya je...ada yg beli...ada yg kawan2 kasi...Ornamen taman ni saya xde la beli yg mahal2...cukup stakat sedap mata memandang and light up the garden...give colours to our garden...
Cuba tengok gambar-gambar nie...comel betul....





Mak itik nie..dgn yg kat bawah tu...makcik saya yg kasi..


Arnab putih ni pun...kawan yg kasik...teman dia itik comel kat atas tu..

wheelbarrow sebelah ngan bucket nie...beli kat Cameron Highlands


So cute la tengok sekawan haiwan nie...nati la ada masa...boleh buat cerita dongeng kat diorg semua..."pada zaman dahulu....." So, frens yg ada hiasan taman yg comel2 boleh ler kongsi ye...yg beli kat 'oversea' ke....mesti cantik2 kan...Marilah sama-sama menghidupkan lagi laman kita....Bye..

No comments:

Post a Comment