Sunday, October 2, 2011

Payung Besar Untuk Teduhan dan Hiasan Taman


Salam....

Hari ni rasa cam rajin pulak berblog....ni entry yg kedua utk hari ni....berkongsi satu lagi perabot taman yg boleh diadaptasikan pada mana2 taman yg bertemakan tropika mahupun yg bergaya Inggeris....

Payung besar ni mmg dah lama saya berkenan...masa tu tengok2 kat majalah je....sbbnya payung ni jenis yg tak ada tiang kat tengah...sesuai sangat yg ingin mengekalkan ruang yg luas...Saya jumpa masa jamu mata kat kedai perabut Brandis kat Kota Bharu....harganya kalau tak silap RM299...

Senang nak tutup dan bukak and portable as well...worth buying laaa......kat base dia ada marble....mmg firm...kalau berkenan boleh la dptkan satu ye kat kedai...warna putih pun ada....

Kat bawah tapak tu...ada marble base....jgn risau mmg kuat

Portable...kalau ada majlis kat taman...rasanya boleh membantu

Boleh tahan lebar jugak payung ni...Berbaloi...

7 comments:

  1. Saya teringin/berminat nak dapatkan payung jenis ni nak letak dekat taman hiasan ringkas di rumah saya...di mana boleh saya dapat payung jenis ini, confirm di kedai dan harga tersebut di atas?

    ReplyDelete
  2. salam, saya beli kat Brandiss kedai furniture kat Jln Bayam...RM299. Warna krim pun ada....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ad nombor telefon kedai 2 tak..supaya sng nk b'hubung n order gn dye

      Delete
  3. blh bg no kedai tu??

    ReplyDelete
  4. Sya minat sgt payung tu berilah alamat or no tel utk sya contact



    ReplyDelete
  5. no tel 09-7432998

    tuan/puan boleh hubungi no di atas utk alamat dan lokasi kedai.

    semoga taman tuan/puan semakin ceria.

    ReplyDelete